You are here

TOAMNA RADIOAMATORILOR - EDITIA a XVII-a

M-am bucurat tare mult ca am putut sa ajung si de aceasta data la intalnirea radioamatorilor de la Buzau, unde anul aceesta s-a ajuns la cea de-a XVII-a editie.

De data aceesta am facut echipa cu Costica YO3IRC, cu care am mai fost si alta data. La ora stabilita m-am prezentat la locul intalnirii, apoi l-a luat si pe nea Vasile YO3AAJ si ne-am pus la drum. Ajunsi la destinatie, l-am gasit pe Ovidiu YO9XC care ne-a facut cazarea. Dupa ce am lasat bagajul in camera ne-am retras in restaurantul de la demisolul hotelului unde am gasit mai multi prieteni radioamatori care venisera mai devreme decat noi; ulterior, au mai venit si alte persoane. Apoi, ne-am pus pe povestit la o bere, o cafea, un vin etc. Bineinteles, ca nu puteam sa sarim peste cina. Si uite-asa am stat pana tarziu la un pahar de vorba. Sambata dimineata ne-am sculat pe la ora 8 ca sa luam micul dejun si apoi sa vizitam talciocul. Intre timp au mai venit si alte persoane, asa ca a crescut simtitor numarul participantilor. Au urmat apoi diverse discutii si la un moment dat Ovidiu YO9XC ne-a invitat, ce de obicei, sa iesim afara in fata hotelului ca sa facem poza de grup. Apoi, am luat masa de pranz, dupa care, cu parere de rau a trebuit ca sa plecam catre casa. Aseara, m-am uitat la albumele cu fotografii de la aceest evenimant, pe care le-am pus pe site de fiecare data, pentru ca eram foarte curios de cate ori am fost la aceeasta intalnire anuala si am constatat ca am fost de 11 ori; asta daca o pun la socoteala si pe cea de anul aceesta. Vremea a tinut cu noi, nu a plouat, nu a fost viscol etc. A nins un pic vineri spre sambata noaptea, dar erau atat de mici si de rari fulgii de nea, incat la ziua, nu se depusese nimic pe sosea. Multumesc organizatorilor pentru placutele momente petrecute la Buzau.

Mai jos va prezint programul intalnirii de la Buzau, pe care l-am primit de la Ovidiu YO9XC, cu vreo doua saptamani inaintea evenimentului, ca sa stiu cum imi planific totul din timp: transport, cazare etc.

SIMPOZIONUL DE COMUNICARI STIINTIFICE, "TOAMNA RADIOAMATORILOR" EDITIA a XVII-a organizat de Federatia Romana de Radioamatorism si Clubul Sportiv " Univers B-90 " YO9KXC la Casa de cultura a Fundatiei pentru Tineret Buzau.

PROGRAMUL SIMPOZIONULUI
VINERI 16.11.2018
1) Pana la ora 19.00 Primirea participantilor la Hotel Sport B-90 Buzau
2) Orele 19.00 Cina la restaurantul Hotelului Sport B-90 Buzau
SAMBATA 17.11.2018
1) Orele 08.00-11.30 - Inscrierea participantilor in Registrul de Onoare al radioclubului; Targ radioamatoricesc (TALCIOC "VANZARI" CUMPARARI)
2) Orele 11.30-13.30 Prezentarea expunerilor participantilor
3) Orele 13.30 Masa de pranz la restaurantul Hotelului Sport B-90 Buzau
* Casa de cultura a Fundatiei pentru tineret se afla langa Sala sporturilor, Str. Mesteacanului, nr. 1, iar de la Gara Buzau se poate ajunge cu autobuzele nr. 2 si 8;
* Pana pe data de joi, 15.11.2018, ora 12.00 asteptam propunerile dumneavoastra pentru cazare si va rugam sa va adresati la:
- Presedintele C.S. "UNIVERS B-90"  - YO9XC Ovidiu Burducea; Tlf: 0745/188437; Email : yo9xc@yahoo.com ;