You are here

Intalnirea traditionala anuala de iarna din Campina 2018

Pentru ca la mine a devenit o traditie ca in fiecare an in luna decembrie sa merg la intalnirea radioamatorilor de la Campina, asteptam cu mare interes sa aflu data cand se va tine anul aceesta, ca sa vad cum imi fac planificarea timpului necesar, pentru a putea participa la evenimant.

Vestea am primit-o de la Florin YO9IIE de la care am aflat data exacta, 22 decembrie. Imediat, l-am rugat pe Ciprian N2YO sa puna anuntul pe Radioamator.ro ca sa afle din timp cat mai multi radioamatori data intalnirii.

ANUNT IMPORTANT

Intalnirea traditională anuala de iarna, din Campina, va avea loc anul aceesta in ziua de SAMBATA 22 DECEMBRIE 2018, la Casa Tineretului.
Sunt invitati toti radioamatorii din tara care doresc sa se intalnescă inainte de NOUL AN 2019.
Prezentarea se face incepand cu ora 10 la sediul Casei Tineretului Campina din B-dul N. Balcescu nr. 50, unde vor avea loc urmatoarele activitati:
• De la ora 10:00 pana la 12:00 DISCUTII amicale intre radioamatori si, eventual, “TALCIOC” radioamatoricesc pentru cei care isi pun speranta ca, poate, vor fi mai muti cumparatori decat vanzatori;
• De la ora 12:00 vor urma activitati de socializare.

Intre timp a intervenit ceva care era cat pe ce sa-mi dea intalnirea peste cap, dar intre timp s-a rezolvat cu bine si, ca de obicei, am putut pleca catre Campina, de vineri, 21 decembrie, pe la ora 13:30. Eu asa am fost, intotdeauna, la aceeasta intalnire intre radioamatori; vineri dupa pranz ajung in Campina, ma duc la “Hotelul Tineretului”, imi las bagajul si apoi fac o plimbare prin oras. Si de data aceeasta, ca si la intalnirea de la Buzau de luna trecuta, am fost luat cu masina de catre Costica YO3IRC; impreuna cu noi in masina a mai fost un prieten comun, care a fost coleg de serviciu cu regretatul Vasile Ciobanita YO3APG, neradioamator,dar caruia in plac aceste intalniri. Cand atmosfera este placuta, nici nu stii cand ajungi la destinatie. Vremea fiind splendida, am mers pe cateva strazi prin oras, apoi am mers la cofetaria unde imi place sa merg de fiecare data cand ajung in Campina si mananac cate doua prajituri; apoi, am mers pe la “Piata Centrala” ca sa vedem ce marfa de sezon este pe acolo si sa facem cateva cumparaturi. Cand am iesit din piata am fost sunat de Paul YO9CMF ca sa ma intrebe daca am ajuns si daca merg sa luam masa de seara. I-am spus ca atunci cand ajung la hotel ca sa-mi las in camera ce am cumparat de la piata, il sun ca sa plecam catre un restaurant din apropiere. Zis-si-facut, cum am coborat din camera l-am sunat si am plecat catre aceel restaurant unde am mers de foarte multe ori. Dar, surpriza a fost ca intr-una din incaperi era o petrecere cu muzica data la maxim, de nu te puteai intelege om cu persoana, iar in cealalta incapere erau mesele aranjate pentru un alt eveniment, asa ca am fost nevoiti sa mergem in alta parte. Pe mine unul m-a pierdut de client; si anul trecut in aceea incapere era un eveniment cu copii si tot asa muzica era data la maxim. Ne-am dus toti patru in celalalt restaurant: eu, Costica YO3IRC, Paul YO9CMF si prietenul nostru neradioamator. Pe la ora 20 am ajuns la hotel si dupa ce ne-am facut comozi, am mers in sala de la demisolul hotelului, unde era un spectacol de muzica populara la care au participat foarte multi copii, tineri si adulti. Sambata dimineata m-am sculat pe la ora 8:30, mi-am facut “infrumusetarea de dimineata”, apoi am coborat in holul de la receptia hotelui ca sa-mi iau de la automat, o cafea. Intre timp, au inceput sa apara participantii la aceeasta intalnire si odata cu trecerea timpului erau tot mai numerosi. M-am intalnit cu o multime de prieteni cu care ma mai intalnesc si la alte evenimente, dar si cu unii cu care ma intalnesc numai aici; mare placere ca sa ii vad si sa stam de vorba. Cred ca era ora 12 cand am fost anuntati sa ne prezentam in sala de mese de la demisolul hotelului unde a venit o firma de catering si a adus mancare calda; iti punea in farfurie ce comandai. Cu parere de rau ca timpul a trecut, ne-am luat la revedere si am plecat catre casa. Noi, cei trei care am venit de la Bucuresti impreuna, am mai dat o mica tura prin “Piata Centrala” din Campina si apoi am plecat catre casa. Am mai avut o surpriza, cand ne-am apropiat de Ploiesti, Costica YO3IRC ne-a spus ca o sa ne abatem putin din drum si o sa intram in Ploiesti ca sa mergem la “Halele Centrale” sa vedem cu ce marfa s-au prezentat cei care vand. Mergand pe aceest drum pe care nu fuesem niciodata, am constatat ca Ploiestiul este cu mult mai mare decat mi-am inchipuit eu ca este, deoarece in vizitele scurte de care am avut parte (patru la numar, la diferente foarte mari de timp), de fiecare data am mers cam prin aceeleasi locuri; asa ca, atunci cand se va ivi ocazia voi merge cu mare placere ca sa vad cat mai mult si din aceest oras.

Si de data aceeasta vremea a tinut cu noi. Cand am plecat din Bucuresti era cam frig si cam innorat, dar cand eram pe sosea, dupa ce am trecut de Otopeni, a iesit soarele si pe casura ce ne apropiam de Campina, era tot mai cald si mai frumos si asa a fost tot timpul cat am stat acolo, pana sambata seara cand am ajuns acasa.

Am cautat sa fac cat mai multe fotografii, ca de obicei, ca sa ramana cat mai multe amintiri.

Un album cu fotografii ocazionat de acest subiect poate fi vazut aici: http://nini.qsl.ro/yo3ccc/Intalnirea%20traditionala%20anuala%20de%20iarna%20din%20Campina%202018/index.html