You are here

In vizita la d-na Pop, sotia regretatului Nelu YO6AWR

De cand am discutat prima data la telefon cu d-na Pop, sotia celui care a fost Nelu YO6AWR, mi-a facut o impresie deosebita. Dupa ce am realizat cu dansa interviul despre fostul sot, trecut intre timp la cele vesnice, am ramas in relatii de prietenie si ne-am mai sunat din cand in cand, ca asa este frumos. La una din discutii d-na Pop mi-a spus: ”Daca, vreodata, aveti drum prin Brasov, va rog sa veniti pe la mine cu sotia, pentru ca vreau sa va cunosc pe amandoi.”

Cand s-a ivit ocazia de a merge la simpozionul de la Brasov, imediat am contactat-o pe d-na Pop, spunandu-i de aceasta oportunitate. D-an Pop mi-a spus: “Bine ca m-ati anuntat pentru ca aveam de gand sa ma duc pe la sora mea si astfel nu as fi fost in Brasov in aceea perioada.” Dupa mai multe telefoane, de comun acord, am stabilit sa facem aceasta vizita pe 1 august in jurul pranzului.

Dupa ce ne-am informat unde este adresa la care trebuie sa mergem, am plecat pe jos de la Hotel Capitol, unde eram cazati, catre cartierul in care locuia d-na Pop. Am mers pe jos cativa kilometri, mai ales ca pe acel traseu nu mai mersesem niciodata. In cele doua vizite anterioare in Brasov, nu vizitasem decat partea veche a orasului, iar in zona cu blocuri nu fusesem niciodata. Am facut foarte multe fotografii pentru a-mi ramane amintiri. Intr-un tarziu am ajuns intr-o piata agroalimentara foarte aproape de d-na Pop. Dupa atatia kilometri parcursi pe jos, ne-am oprit la o terasa unde am baut o cafea si un suc. Apoi am cumparat un buchet de flori si am dat un telefon, asa cum stabilisem in prealabil pentru ca d-na Pop sa vina in fata blocului, in intampinarea noastra. Tot la telefon, i-am explicat ca o sa fie usor ca sa ma recunoasca, cu tocurile de la pantofi, avand aproape doi metri inaltime. Hi! Cand ne-am apropiat de destinatie, am vazut o d-na care ne facea cu mana, semn ca am fost reperat. Dupa schimbul de amabilitati, am fost invitati in casa. Aici, am avut placerea sa vad o multime de fotografii cu Nelu, intr-un colt special amenajat pentru el, cateva dintre ele facute cadou de mine d-nei Pop. Am stat de vorba cu d-na Pop vreo doua ore, timp in care ne-am adus aminte cu placere despre diverse momente si intamplari din viata lui Nelu si bineinteles, in acest timp am facut si cateva fotografii. Si, cum se intampla de obicei, timpul a trecut pe nesimtite si cu parere de rau, ne-am luat la revedere de la d-na Pop, care ne-a spus la plecare, ca, daca mai avem drum prin Brasov, neaparat sa-i facem o vizita.

Daca la venire, am venit pe jos, la plecare am rugat-o pe d-na Pop sa ne faca o comanda la un TAXI, care a venit in cateva minute. Nu mai stiu cat am facut pana la hotel (foarte putin), dar ne grabeam sa ajungem cat ma repede, pentru ca incepeau sa vina participantii la simpozion si nu puteam sa ratez aceasta ocazie de a ma intalni cu vechii prieteni.

Un album cu fotografii ocazionat de acest subiect poate fi vazut aici: http://nini.qsl.ro/yo3ccc/In%20vizita%20la%20d-na%20Pop,%20sotia%20regretatului%20Nelu%20YO6AWR/index.html

Articolul "In Memoriam" - Pop Ioan (Nelu) YO6AWR, poate fi vazut aici:  http://nini.qsl.ro/?q=node/267