You are here

Simpozion National YO – Brasov 2014

De cum am aflat ca in acest an Simpozionul National YO va avea loc la Brasov, m-am bucurat tare mult ca o sa am ocazia sa revad acele locuri dupa 11 ani; de cand am fost la simpozionul organizat in 2003, nu am mai dat pe aici.

Mi-am facut planul din timp pentru a beneficia cat mai bine de timpul scurt avut la dispozitie pe durata simpozionului. De aceea, l-am contactat din timp pe Victor YO6MP pentru a ma interesa daca pot veni mai devreme cu o zi, de joi, in aceleasi conditii la locul de cazare. Dupa ce am facut plata in avans pentru vineri, sambata si duminica si dupa obtinerea aprobarilor, acesta m-a contactat si mi-a dat vestea cea mare, cum ca pot veni de joi fara probleme.

Imediat m-am dus la agentia C.F.R. din cartier si mi-am luat biletele de tren dus-intors pentru mine si sotie. Si uita asa, pe data de 31 iulie, la ora 10 am plecat din Gara de Nord cu un tren IR, care dupa 2 ore si 45 de minute m-a dus la destinatie, in Gara Brasov. In tot acest interval, ca de obicei, mi-am omorat timpul facand integrame, cu o cafea si... evident cu o bere rece. Nici nu stiu cand s-a scurs timpul. Apoi, ajuns in Brasov, am luat autobuzul nr. 4 si dupa numai 5 statii am ajuns la destinatie, Hotel Capitol, unde eram asteptat de Victor YO6MP, cu care am pastrat tot timpul legatura. Am stat un pic de vorba, am scapat de bagaj in camera 221 (cu fata la strada, catre Primarie) si am plecat la o mica plimbare pe strazile de langa hotel.

Nici nu stiu cand a trecut ziua, mai ales ca spre deosebire de Bucuresti unde ma topeam de caldura din timpul zilei, dar si de caldura din timpul noptii, aici situatia era putin diferita. Chiar daca in timpul zilei era soare si cald, se simtea aerul de munte, iar seara temperatura era mai scazuta, ceea ce te facea sa-ti iei o camasa cu maneci lungi.

Vineri de dimineata am facut mai multe vizite, dupa care am revenit in holul de la intrarea in hotel unde se organizase o “mini-receptie” pentru primirea participantilor si cazarea lor. Aici, am achitat diferenta de plata si am primit ecusoanele si bonurile pentru cazare, taxa de participare si pentru “Cina de lucru”. Tot aici era un bun prilej sa ma intalnesc cu prietenii care veneau la simpozion din toata tara si cu care nu ma mai vazusem de ceva timp. Mai tarziu, ne-am format un grup de prieteni, care, ne-am mai plimbat un pic prin oras, pe strazile din apropiere, dar apoi ne-am oprit la o terasa unde am mancat cate ceva si evident ca am ciocnit un pahar de bere rece – ca de, este cald – si am stat la discutii pana cand “Mos Ene” a venit pe la gene si ne-am retras la culcare. Sambata de dimineata ne-am sculat cu noaptea in cap, am fost preluati din fata hotelului de un maxi-taxi si am fost transportati sus pe “COLINA UNIVERSITATII” - corpul C, unde mi-am inscris lucrarea la “Campionatul national de creatie tehnica” si am expus lucrarea. Simultan s-a desfasurat si un targ (talcioc) de piese si aparatura, intre orele 8 si 11. Intre orele 11 si 13 au avut loc lucrarile simpozionului, cu comunicari ale participantilor specifice radioamatorismului. Tot in acest interval de timp s-a facut evaluarea lucrarilor expuse la “Campionatul national de creatie tehnica”. S-a luat o pauza (timp liber la dispozitia participantilor) intre orele 13 si 20:30, dupa care a inceput “Cina de lucru” – sau “Masa festiva” cum imi place mie sa o numesc. A urmat o atmosfera placuta intretinuta de o muzica adecvata. Mai tarziu s-a trecut la decernarea premiilor la “Campionatul national de creatie tehnica”, dar si inmanarea de “Diplome de participare”.

Dupa miezul noptii, cand s-a intrat pe data de 3 august, am avut o surpriza de proportii. Am fost “lucrat” de catre sotie care i-a spus lui Victor YO6MP ca 3 august este ziua mea de nastere. Acesta a luat microfonul si a comunicat intregii asistente ca este ziua mea de nastere iar formatia mi-a facut o dedicatie muzicala. No comment! Hi! Si uite asa, nici nu stiu cand s-a terminat si “Cina de lucru” si am plecat la culcare. Duminica, am mai facut o mica plimbare in jurul parcului din fata hotelului iar apoi ne-am asezat pe o banca la umbra pentru a respira aerul placut. Am luat bagajul si am plecat la gara, unde, pana au tras trenul la peron, m-am intretinut la o cafea cu Jul YO2RO. Conform rezervarii, am luat tot un tren IR care a plecat la 13:35 si a ajuns la 16:10 la Bucuresti.

Cand am coborat din tren pe peronul Garii de Nord si am vazut ce zapuseala este nu-mi venea sa cred, dar a trebuit sa ma obisnuiesc cu ideea ca asta este situatia si nu am ce face. In tot acest interval de timp, de cand am ajuns la Brasov si pana am plecat (suit in tren), am facut 460 de fotografii. Ceea ce este in albumul de fata, sunt...  numai o parte din pozele realizate. Restul vor fi prezentate in alte articole.

In incheiere tin sa multumesc organizatorului C.S. “UNIVERSITATEA” Brasov – YO6KSU pentru organizarea acestui simpozion. Sa ne vedem cu bine si la anul la urmatorul simpozion.

Un album cu fotografii ocazionat de acest subiect poate fi vazut aici: http://nini.qsl.ro/yo3ccc/Simpozion%20National%20YO%20-%20Brasov%202014/index.html